Jan 5, 2011

Home » , » Blog Saya, Bukan Privasi Lagi

Blog Saya, Bukan Privasi Lagi

Err..sesuka hati saya tukar dari aku kepada saya, takpe kan tuan penganjur? hihihihi.. Kalau diikutkan blog ni tersangatlah baru lagi, belum sambut ulang bulan yang pertama lagi..hihi.. Jadi, agak 'privasi' sikitlah coz masih ramai yang taktau akan kehadiran blog ni..agaga.. Dengan join segmen sebegini, diharapkan dapat mengurangkan keprivasian blog ini..hikhik..

Hmm, cane ek saya nak describe blog ni? Ok, blog ni mempunyai 2 penulis, iaitu saya aka cikpuanhady dan encik suami aka Mr Hadi. Tapi dek kerana Mr Hadi ada komitmen lain, jadi sesekali aje lah uols leh baca hasil coretannya.. Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk mengabadikan kenangan yang terindah (ecece..yang tak terindah mungkin turut dicoretkan juga..) dalam hidup kami sebagai tatapan di hari muka nanti.. 

credit

 Selain tu, nak jugak selitkan dan berkongsi beberapa input yang berguna buat para pembaca, contohnya cam tutorial blog (tapi takdelah complete cam genre tutorial blog tu), info2 mengenai breastfeeding dan parenting (belom terlaksana) dan selected current issues yang dirasakan sesuai ataupun rajin untuk berkongsi di blog ini. Kiranya, kategori blog ini adalah personal lah kot..ke campur-campur ek..hehehe..

Kalau uols nak join jugak, jom klik sini laju-laju.. Sebelum tu, saya nak tag Ekin, Atok dan Puan Bee..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Jan 6, 2011, 12:47:00 PM

Sportingnye hubby leh gilir buat n3..Romantiknye :)

Jan 6, 2011, 1:07:00 PM

oh ada 2 penulis yer!

Jan 6, 2011, 1:53:00 PM

salam akak..akak menang GA blog weeda..jemput singgah tengok ye..=))

http://weedaleim.blogspot.com/2011/01/keputusan-giveaway-separuh-jiwang.html

Jan 6, 2011, 11:48:00 PM

@adialuze : hihihi..tapi kekadang je dia tulis..

@puanbee : ha'ah bee..tp banyaknyer sayalah..

@weeda : thanks dear gitau..akan diterjah skang..

Jan 8, 2011, 8:32:00 PM

eh, dah cuba manga ads ek...ok tak?

Jan 11, 2011, 12:01:00 AM

@atok : huhu..takat ni takdek earning lagi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...