Jan 11, 2011

Home » , » Bloglist Rabbit dan Bunny Comot

Bloglist Rabbit dan Bunny Comot

Yiihaaa, kali ni dengan sepantas kilatnya saya mahu menyertai Bloglist Rabbit dan Bunny Comot.. Saya memang suka masuk bloglist nih, tak kisahlah blog baru ataupun blog lama.. 

Kalau ada yang nak exchange bloglist dengan saya pon boleh saja, let me know kat box komen yer, kalau kat shoutbox takut saya terlepas pandang pulak.. Dan kalau ada yang dah letak blog baru saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi..

Ok, saya dah lari dari tajuk.. Kalau uols juga mahu join, klik sini atau banner laju-laju kay.. Erm, oleh kerana blog ini adalah blog saya dan Mr. Hadi, jadi tak pastilah pulak nak kategorikan Rabbit Comot ke, atau Bunny Comel.. Sebab dua-dua menepati kategori..hahaha.. Jadi, ikut suka tuan penganjurlah nak letak blog ini under kategori yang mana satu.. Kami redha, tapi kan Bunny Comel tu cam cute jeh..kikiki.. Hari ni baru hari Selasa, lambatnyer nak ujung minggu..kikiki.. Chowww..




p/s : comey tak date yang saya publish tu, 1:11 AM at 1/11/11..ngeee..

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Jan 11, 2011, 8:44:00 AM

waaaa mmg cantik arr date n time published..xtido ke? hiks:p

Jan 11, 2011, 10:09:00 AM

nyeh3...
tengss joining..
erkk..
okeh,,kira masuk list Bunny comel la ye..haha

ape pasal header Comot yg dtampal tu separuh aje??hik3

Jan 12, 2011, 8:16:00 PM

@suziey : hihihi..semestinya autopublish dear..

@sicomot : ha'ah list bunny yg comel la..kuikui..ntahler dear, prob ngan blogspot ni, blog satu lagi tak kuar background..kekadang bila upload gambar tak nampak..huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...