Jan 19, 2011

Home » , , , , » Kena Tangkap.. Baeekkk Punya!!

Kena Tangkap.. Baeekkk Punya!!

Hihihihi.. Uols baca tajuk tu, agak-agak apa yang uols terfikir ek? Agagaga.. Memula saya nak taruk Kena Tangkap.. Cantik pulak Tu!! Tapi rasa cam tak sebest ngan tajuk yang kat atas tu.. Ke dua-dua tak best? wakawakaka..

Kesnya, tak tahu nak taruk tajuk ape..hohoho.. Kantoi sudaa.. Tapi memang ada berkait rapat dengan tangkap dan baeekk punya = cantik pulak..ngee.. Apa yang berjaya ditangkap nih? Hihihi.. Dapat tangkap gambar kat bawah ni.. 
 
 
Bukan senang ni, nak-nak saya bukan jenis orang yang selalu cek..hihihihi.. Sekali dapat, memang terus tangkap.. Chanteekkk dak jumlah follower yang sempat saya capture hari ni (err..by the time entri ni publish, kira semalam la..) Dua-dua blog pulak tu nombornya duplicate..hihihih.. Suka suka.. Dahla saya ni jenis gila nombor sikit, obses sikit ngan nombor comey-comey ni..agagaga

Thanks buat kesemua follower aka Belle Amies kepada kedua-dua blog saya tu, yang blog Ma Belle Conway memang saya dah tak tercapai kaki tangan nak trace satu-satu.. Tapi untuk blog Notre Belle Histoire ni, saya akan cuba sedaya upaya untuk jejak uols dan follow uols, yang penting, kena pastikan link blog uols ditunjukkan di profile macam saya bagitau kat entri Buat Kenkawan Kesayangan Belle..
 
credit
 
Skang ni saya tengah buat blog khas yang dinamakan Belle Bloglist. Blog ni khas untuk letakkan kesemua url blog Belle Amies macam saya bagitau kat entri Terasa Nak Buat Blog Baru, dan kat situ juga nanti akan saya letakkan blog yang famous amous, blog tutorial dan blog-blog yang saya suka lepak.. Jadi jangan lupa untuk cek dan tinggalkan link sekiranya tak tersenarai dalam bloglist tu..

Cadang-cadangnya, bila dah mencecah 100 Belle Amies nanti, saya mahu buat satu program ni.. Actually, masa blog Ma Belle Histoire lagi (yang kini dijadikan Ma belle Conway), saya dapat idea ni.. Tapi tu, nanti kita story mory bila dah capai 100..ngeee..

Salam sayang dari kami sekeluarga.. ^_*

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Jan 19, 2011, 2:03:00 PM

mula2 ingatkan kisah org kena tangkap khalwat...heheehehe

Jan 20, 2011, 2:46:00 AM

suspens tgk tajuk entry heheh

Jan 21, 2011, 9:21:00 AM

nasib baik gila number je tp x main tikam no....hehehe..gurau je...

wah, rajinnya buat blog byk2...sy yg 1 tu pun x reti nak jaga...hahaha...

Jan 24, 2011, 12:27:00 AM

@oqy & mz : hihihi..

@aanie : kiki..tulah pasal, sib baik gila no. je..hehehe..kekadang malas juge..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...