Jan 7, 2011

Home » , » MEREKA KATA

MEREKA KATA

Ini merupakan salah satu segmen yang dibawakan oleh Ben Ashaari.. Segmen ini bertujuan untuk kenal mengenal antara satu sama lain, samada blog baru mahupun blog lama..hihihi..

Blog Notre Belle Histoire ini diwujudkan setelah blog Ma Belle Histoire dijadikan blog khas untuk join conway dan kini dikenali sebagai Ma Belle Conway.. Pulak tu, blog ini akan dijadikan tempat menyimpan mohor-mohor besar segala memori dalam hidup kami, sebagai kenangan di hari muka.. Jadi catatan di blog Our Precious (kekononnya blog khas untuk anak-anak) dan isi-isi yang dirasakan sesuai dalam blog Parenting (tempat rujukan saya nih..) akan dimasukkan dalam blog Notre Belle Histoire ni secara berperingkat, coz tak cukup tangan nak handle banyak-banyak blog.. Dua blog ni pon dah terkejar-kejar..hihihi..

credit

Selain tu, niat membuat blog ini juga adalah untuk berkongsi dengan para pembaca info-info yang berguna dan sesekali kalau terlebih rajin akan mengupas beberapa isu yang dirasakan perlu untuk berkongsi..ngeee..

Oh ya, blog ini mempunyai 2 orang penulis, iaitu saya aka cikpuanhady dan encik suami iaitu Mr. Hadi. Tapi sayalah yang akan banyak menulis, sebabnya Mr Hadi busy dengan study..hihihi..orang masih belajar katakan..

credit

Ada yang tertanya-tanya apa makna di sebalik Notre Belle Histoire? Hihihi..maksudnya our beautiful story ataupun cerita indah kami.. Sebab tulah url blog ini adalah ceritaindahkami.blogspot.. hihihi..sedikit panjang..agagaga.. Jadi, salam perkenalan dari kami sekeluarga dan semoga uols enjoy membaca blog kami ini, dan semoga sedikit sebanyak blog kesayangan kami ini memberi input & manfaat kepada anda semua..

Kalau uols nak join segmen yang besh ni, jom klik sini laju-laju..



p/s : Kalau dulu (sebelum-blog-ini-wujud-iaitu-semasa-menggunakan-blog-Ma-Belle-sepenuhnya), setiap jejak di shoutbox pasti saya balas, tapi sekarang ni bila ada dua blog, saya masih dalam proses menyesuaikan diri untuk handle, jadi saya mitak maaf sekiranya tidak dapat membalas jejak uols di cbox.. Dan reason kenapa saya letak juga cbox tu, uols boleh baca kat entri Teruruskah ini..Tapi, kalau uols jejak di kotak komen, insyaAllah saya pasti jejak balik coz jejak uols kekal di situ.. Bezanya cepat atau lambat aje..ngeee.. Saya tak kisah kalau komen uols tu tak berkaitan ngan entri.. Just to say drop by pon takpe, sekurang-kurangnya dapatlah saya balas jejak uols tu bila saya berkelapangan..

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Jan 11, 2011, 4:45:00 PM

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

Jan 11, 2011, 4:45:00 PM

rajin join segmen..
good luck...selamat maju jaya...ngee

Jan 11, 2011, 5:25:00 PM

oooooooooooohhhhh panjang panjanggg

tapi Notre Belle Histoire tu,,,,bahasa apa eh?

Jan 11, 2011, 9:37:00 PM

salam, singgah sini n follow blog yg hebat ni....

Jan 13, 2011, 12:04:00 AM

@to all : thanks sudi singgah..amoyella, ni bahasa french..hihihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...