Jan 18, 2011

Home » , , » Tetiba terasa nak buat blog baru..

Tetiba terasa nak buat blog baru..

Iskh..iskh..ni dah tamak blog ke hape? Ada 2 blog ni pon sudah terkejar-kejar, mahu buat blog satu lagi? Iskh..iskh..iskh.. Hehehe..mesti uols terpikir camgitu kan? Kalau tak pon, memula saya pon terpikir gitu gaks.. Hehehe..

credit

Berfikir panjang jugaklah nak buat blog baru ni, maklumla nak handle Ma Belle Conway dan blog ni pon ala-ala dah tak cukup tangan, apetah lagi nak handle lagi satu blog kan? Tapi bila fikir yang blog lagi satu tu takdela perlu diupdate selalu dan rasanya senang je kot nak update..kuikuikui.. Sebenarnya, saya nak buat blog khas untuk simpan senarai blog-blog yang menjadi Belle Amies, blog-blog yang suka lepak, dan macam-macam lagilah.. Maklumlah, bloglist kat blog ni khas untuk Belle of The Month dan dengan yang sudi exhange bloglist dengan blog Notre Belle Histoire sahaja..

Padahal banyak lagi blog-blog yang saya suka berkunjung, jadi tak best asyik nak kena tengok dashboard aje.. Yang saya follow dah terlalu ramai, membuatkan kekadang saya terlepas nak tahu update terkini diorang. Maklumlah, skang ni ramai yang rajin update blog, sampai 3-4 entri sehari kan.. So saya ingat nak buat blog khas untuk simpan blog-blog depa ni semua.. Dan blog ini, akan saya linkkan dengan blog ini.. So kalau uols nak guna blog khas ini pon boleh, kot-kot nak usha blog kenkawan yang lain..

credit

Jadi, saya nak mulakan dengan bloglist kesemua follower aka Belle Amies dulu.. Hari tu saya ada buat entri gitau ada certain2 Belle Amies yang saya tak dapat jejak sebab linknya takde (kat entri tu saya ada buat tutorial cane nak show blog link). Jadi kalau ingin dimasukkan blog uols ke dalam blog khas ni, diharapkan dapat tinggal link blog uols kat entri ini.. Yang mana dah exchange bloglist dengan blog ini, saya tak masukkan la.. Ke nak masuk jugak?

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Jan 18, 2011, 12:31:00 AM

idea yang bernas =)

Jan 18, 2011, 7:51:00 AM

Salam kenal. Kita dari rumah yg sama di bloglarian.



Memang betul. Blog lebih kemas. (^_^)

Jan 23, 2011, 1:08:00 AM

@aret : hihihi..saje, nak kumpul blog kenkawan..

@reen : oh yeke..salam kenal juga..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...