Jan 23, 2011

Home » , , » Yeayy.. Dah siap!! Meh cek link uols..

Yeayy.. Dah siap!! Meh cek link uols..

Hihihihi, actually semalam yang dah siap, saya masukkan kesemua link blog follower aka Belle Amies ke dalam blog khas untuk simpan kesemua bloglist, iaitu di Belle Bloglist. Tapi yang berjaya masukkan hanya bagi yang tunjuk link blog di profile uols.. Yang takdek, tak dapatla den nak nolong..

happy sebab dah 99% siap..hihihih

Tengok-tengok ada pertambahan jumlah follower aka Belle Amies, jadi untuk 3 orang kawan Belle yang baru tu belum dimasukkan lagi..ngeee.. Tapi kalau uols nak bagi link kat kotam komen ni pon boleh juga.. Senang saya nak masukkan nanti.. Dan yang mana tak tersenarai dalam bloglist tu, bolehlah tinggal link blog uols kat sini.. Kalau nak cek ada ke takde, leh klik sini, under Belle Amies..  Oh ya, kat sini saya ada buat tutorial cane nak bagi link blog uols tu terpapar bila orang klik profile uols..

Saya tukar plan, buat masa ni, saya hanya masukkan untuk 100 Belle Amies yang pertama, yang kemudian, nanti-nanti la ek..agagaga.. Tunggu angin rajen saya datang.. Lagipun, nak kena belajar, cane nak letak widget under post tu.. Tak comey kalau saya tambah widget kat sidebar, tapi tak sama ketinggian dengan bahagian post..huhuhu..

meh cek link uols..

Kat bahagian footer tu, saya ada masukkan sekali blog yang famous amos, blog yang bagi tutorial, resepi dan gosip best.. Yang zone lepaking tu saya tak masukkan lagi, tengah survey-survey nak masukkan blog mana..agagaga.. Kalau uols ada cadangan, especially untuk list blog yang bagi tutorial, resepi dan gosip best dan blog yang best untuk lepak, bagitaulah saya.. Tinggalkan link blog depa kat kotak komen ni.. Leh saya update nanti.. Kalau nak bagi blog yang famous amos pon boleh gak, saya bukannya tau sangat..ngeee..

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

0 Comments
Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...