Feb 26, 2011

Home » , , » Aigooo.. Kerana marahkan nyamuk..

Aigooo.. Kerana marahkan nyamuk..

Nyamuk? Skang ni kat sini takde nyamuk, maklumlah time Winter, mau beku sayap nyamuk kalau terbang.. Tapi kalau time Summer adelah, tapi nyamuk sini tak seligat nyamuk kat Malaysia. Seloww meloww je, kalau dah hinggap ke mana-mana then kita pi nak tepuk dia kan, wat dekk je, langsung tak lari..hoho..

Ok, ok, citer sebenarnya takde kaitan ngan nyamuk pon, itu hanya pepatah yang saya gunakan, nak gitau yang disebabkan saya geram sebab edit html buat hal, akibatnya saya tukar template blog kesayangan saya ini.. Dan akibatnya, saya lupa nak print screen buat kenang-kenangan..huhuhu 

credit

Kesnya, saya nak buang coding Mangga Ads di template, coz saya paste di template, bukan di widget, sekali bila tekan button save template tu tak jadi apa-apa, tekan preview pon takleh.. Owwhh, sungguh geram hingga terus ringan je tangan saya tukar template terus..hohoho.. Walaupun niat nak tukar template tu memang ada sebelum ni (sebab kes takleh taruk scroll kat popular post & blog archive), tapi takdela secepat ini dan terlupa pulak nak print screen..

Ha, edit html uols ada prob tak? Dahla kat dashboard sekejap ada paparan kat reading list sekejap menghilang..huhuhu.. Btw, amacam ngan template baru ni, ok tak? Ke template lama lagi cun?


Kliklah sini dulu.. Thanks!!



Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Feb 26, 2011, 10:58:00 AM

so far, dashboard saye tak de prob pulak..tp ade kengkawan len yg facing the same poblem ngan kamu..system error kot?die pening gaknye.

psst, template ni pon sedap mate memandang..:)

jemput ke rumah,
http://laydie-dda.blogspot.com
keep in touch ye...

Feb 26, 2011, 11:36:00 AM

buat masa skang ni x berani nak ubah apa2...
blogspot mengong2...
nanti ilang smua...
aritu dashboard ilang...
x kisah sangat sebab bloglist ada lagi...
takut...

Feb 26, 2011, 4:01:00 PM

lawa template blog baru :) i like :)
tp header kasi cun lah yer nanti
and blog archive tu buat scroll box sbb sgt panjang

banner HB mana? me nak click tak de plak ni

Feb 27, 2011, 10:46:00 AM

ada hikmahnya benda tue berlaku kak sbb template baru akak nie mmg kemas dan sedap mata memandang. nk baca entri akak pun rasa senang hati je

Cara-Cara Blogwalking yg Betul

Feb 27, 2011, 11:51:00 AM

cantik layout ,, suker ..semalam blogger macam tak betul sikit..saya punya pun sama..biasalah tu problem server la kot
http://inanazir.blogspot.com

Feb 27, 2011, 11:10:00 PM

merah ni lagi meriah.. pandai has cari template... ;)

Mar 5, 2011, 5:16:00 PM

@to all : thanks di atas pandangan..ngee..ai loike..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...