Feb 25, 2011

Home » , , » Alamak.. Kemana pergi bloglist kesayanganku?

Alamak.. Kemana pergi bloglist kesayanganku?

 ~Entri melekat~

Ayoyo, amma, appa.. Habis semua bloglist kenkawan hilang kat blog ni.. Bukan tu je, yang fresh entries tu pon tak menjadi..nak kena alter balik codingnya..huhu..

Ni mesti kes saya bertukar ke domain sendiri, amacam ok tak nama domain ni? Ngee.. Ntah cemana semalam saya terasa nak tukar ke cikpuanhady.com, tapi dah tak sempat sebab penganjur dah daftarkan nama ini (sebab saya dah inform nak ceritaindahkami.com..huhu) Takpola, dah rezeki kami bersama ceritaindahkami.com..

Jadi dengan ini, saya berharap sesangat, yang mana link exchange dengan saya, dapatlah kiranya tinggalkan url blog uols kat kotak komen di entri ini.. Dan juga kalau ada mana-mana blog yang sebelum ni saya terlepas pandang, yang dah letak blog saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya sebelum ni, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

10 Comments
Comments

10 comments

Feb 24, 2011, 8:22:00 AM

kak dah dpt brapa HB nie??
jom tukar link nk?

Feb 24, 2011, 8:48:00 AM

salam...

thanks ya coz datang ke blog akak.. akak pun alami keadaan yang sama since tukar ke domain sendiri. dah jadi kucar kacir bog... itu salah satu sbb berlaku perubahan.. hehe. barakallah...

Feb 24, 2011, 9:44:00 AM

tahniah dear...dah ada domain sendiri...apa ek kelebihan domain sendiri ni?

nanti jgn lupa letak link sy ye...hehe...


Jom Singgah

Feb 24, 2011, 10:46:00 AM

As Salam..wah dah ada domain sendiri baguslah. Alhamdulillah..dulu saya ada gak beli domain untuk blog saya yg lain tapi..dah expired..malas nak renew..coz bila server dia problem..tak bleh nak buka site..kalau nak cari hosting..cari yang mmg ada kredibiliti yang bagus la.
http://inanazir.blogspot.com

Feb 24, 2011, 12:21:00 PM

yeehhaaaa de domain dah

Feb 24, 2011, 3:44:00 PM

bloglist hilang lah kalo tukar domain kak..hehee

Feb 24, 2011, 3:45:00 PM

jom link ex-cane bee amik dulu yer..

www.puanbee.com

Feb 25, 2011, 8:43:00 AM

ok je...ade tu kena godek2...klik HB jugak..

Feb 25, 2011, 4:28:00 PM

jgn lupa kakyong

http://kakyong72.blogspot.com

link ni akan terus kembali aktif...

nanti bila kakyong.com dah on-air semula kakyong inform yer.. ;)

Mar 5, 2011, 12:01:00 AM

@to all : thanks semua..nanti akan dishare mengenai domain ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...