Feb 23, 2011

Home » , » Ceritaindahkami.com atau cikpuanhady.com?

Ceritaindahkami.com atau cikpuanhady.com?

Hehehe..thanks buat yang sudi bagi cadangan nama domain bagi blog ini.. Memang sangat saya hargai.. Maklumlah saya bukannya reti sangat bab-bab nak berdomain ni..ngee.. Dapat domain ni pon macam bulan jatuh ke riba, bukan saya sendiri yang pi register dan bayar walaupun jauh dalam hati terdetik gak nak ada domain sendiri..

belum memasang angan-angan lagi untuk menjadi pro..huhu..

Sememangnya agak pening jugak nak bagi nama apa, sebabnya blog ini adalah blog saya dan Mr. Hadi.. Pulak tu nak kena cek dah ada yang ambil ke belum, (nak cek leh klik sini..) tu belum kira dengan nak cek quality of domain name (nak cek leh klik sini..) Hakhak.. Last-last saya main lat-ta-li-lat aje..huhuhu..

Agak-agak kan, pas kita dah register nama domain tu, leh tukar lagi tak ke nama domain lain? Muahaha..



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Feb 23, 2011, 11:47:00 PM

cikpuanhady pon oke
sng nak ingat

Feb 24, 2011, 8:08:00 AM

once dah register tak leh tukor dah.. kalo nak tukor, kena register lain & bayar lain... ;)

Feb 24, 2011, 11:51:00 PM

@yong : huhu..dah reg ceritaindahkami.com..

@kakyong : huhu..tak macam blogspot ek..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...