Feb 18, 2011

Home » , » JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH

JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH

Yiihaaa, kali ni dengan sepantas kilatnya saya mahu menyertai Bloglist IR.. Saya memang suka masuk bloglist nih, tak kisahlah blog baru ataupun blog lama.. 

Kalau ada yang nak exchange bloglist dengan saya pon boleh saja, let me know kat box komen yer, kalau kat shoutbox takut saya terlepas pandang pulak.. Dan kalau ada yang dah letak blog baru saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi..

Ok, saya dah lari dari tajuk.. Kalau uols juga mahu join, klik sini laju-laju kay.. Sebelum tu, meh saya nak gitau pasal blog IR ni.. Pandangan pertama mengenai blog ni, perghhh, menariknya singkatan nama blog nih, IR tu, memang menjadi impian sejak bergelar engineering student lagi, tapi taktaulah akan tercapai ke tidak..hahaha.. Mengenai entri pula, saya suka godek-godek entri berkenaan dengan tips, maklumlah banyak lagi yang saya perlu pelajari..ecehhh.. Antara yang disukai adalah tips meningkatkan trafik blog..



Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

9 Comments
Comments

9 comments

Feb 18, 2011, 2:47:00 PM

salam, tq atas info ni...minat jugak nak cuba.

Anonymous
Feb 18, 2011, 5:19:00 PM

klik ur HB,
i dok HB, setia pd yg satu.. nuff shj! hahaha

Feb 18, 2011, 9:48:00 PM

gigih masuk bloglist... ;)

Feb 19, 2011, 11:44:00 AM

hye.
salam perkenalan dari Hazmin.
saya blogger baru nak belajar.
datang dari blog izamirridzwan
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

Feb 19, 2011, 12:48:00 PM

kunjungan dr bloglist IR~

salam perkenalan~

Anonymous
Feb 19, 2011, 4:12:00 PM

terjah dri blog IR

Feb 19, 2011, 5:20:00 PM

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blog IR;D

blog apisv2

Feb 20, 2011, 2:45:00 PM

singgah dari blog IR...
salam kenalan yer..^^,

Feb 23, 2011, 12:29:00 AM

@to all : salam perkenalan semua..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...