Feb 10, 2011

Home » , , , » Update Earning dari Mangga Ads

Update Earning dari Mangga Ads

Hari tu saya ada buat entri mengenai Pendapatan dari Mangga Ads dan Advertlets bagi Januari 2011, kat entri tu saya ada printscreen jumlah earning Mangga Ads yang saya dapat bagi bulan Januari, iaitu sebanyak RM0.28 sahaja..

Tapi, semalam bila saya masuk website Mangga Ads, kekononnya nak mengkaji sebab nak buat entri Perbandingan antara Nuffnang, Mangga Ads dan Advertlets. Saya terperasan yang jumlah earning bagi bulan Januari bertambah.. Tak cayer? Jom tengok printscreen kat bawah ni..


Jumlah pendapatan ni baru logik sikit, coz lagi tinggi dari bulan Disember..hehehe.. Mungkinlah masa saya printscreen yang dulu tu belum diupdated lagi jumlah earning untuk Januari.. Tapi still lagi sikit berbanding dengan Advertlets kan..hohoho.. Banyak tu beza, dalam RM6.++ camtu..

Ada yang bertanya jumlah minimum untuk cashout Advertlets? Hohoho, saya pon tak pasti, coz kat website tu tak dinyatakan berapa minimum.. Tapi kalau ikut printscreen kat bawah ni, saya belum boleh cashout lagi..


Mungkin juga bila RM100 baru boleh cash out kalau diikutkan apa yang dikomen oleh bro Edy ni kat entri Pendapatan dari Mangga Ads dan Advertlets bagi Januari 2011. Hohohoho, berzamanlah baru boleh cashout kalau camgini..huhu.. 


Patutkah saya beralih arah pada Nuffnang sekarang juga? Hohoho.. Tapi kalau ikutkan blog Ma Belle Conway, lepas dari cash out pada 31 Jan lepas, sehingga skang masih takde earning lagi, masih  RM0.00 jumlahnya. Kesnya takde BE baru maa.. Sangat sadisss!!!



Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Feb 10, 2011, 9:11:00 AM

huhu..be nuffnang pun dah slow dah skrg sb iklan cpa tu kot....

Feb 10, 2011, 10:26:00 AM

gitu ke?? saya ni jenis malas nak banding2. maner ade je la.. hehehe

Feb 10, 2011, 10:55:00 AM

camner nak add partner. saya ada satu di http://azrihisham.blogspot.com/

Feb 10, 2011, 10:56:00 AM

di http://sitinurasyikin.blogspot.com/ pun ada..

Feb 10, 2011, 11:38:00 AM

terasa nak letak manga ads jugak ni..dah sebulan tak dapat be baru...sedey

Feb 10, 2011, 2:44:00 PM

yg penting, HB masyukk bagi me :)

me baru cash out td (RM180)

me dh click ur HB :)

Feb 10, 2011, 11:30:00 PM

@aanie : tulah kan..huhu

@nm02 : saje nak tengok perbezaan..

@adzriel : thanks..

@lynn : tak sayang ke status nuff ek?

@mz : memang masyuk tu sis.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...