Mar 8, 2011

Home » , » Belle of February

Belle of February

Alahai, dek kerana busy dan lately, masa mengadap blog makin berkurang secara drastiknya berbanding dulu, menyebabkan saya lupa yang saya belum umumkan siapakan yang menjuarai Belle of The Month bagi bulan Februari ini dan juga Belle Amies of The Day..huhu.. Takpe, takpe, akan saya umumkan juga secara selow-selow..ngee..

Untuk hari ni, saya nak umumkan siapakah yang berjaya memegang title Belle of The Month bagi bulan Februari, yang jatuh kepada... jeng..jeng..jeng.... 

credit

KAK YONG


Dah puas godek-godek entri kak Yong, tapi susah benor nak jumpa gambar satu family, nak-nak pulak lappy saya ni tersangatlah selow, maka gambar inilah yang saya dapat cilok..ngee.. Hmm, bila ek kenal ngan kak Yong, tak silap tahun lepas lagi.. Rasanya hasil dari join giveaway, maklumlah kak Yong ni suka buat giveaway tau.. Sepanjang saya kenal kak Yong di alam maya ni, serasa sayalah kak Yong ni baik orangnya, peramah pulak tu.. Memang rasa kak Yong ni cam kakaklah, selalu memberi tunjuk ajar dan nasihat..


Ha, nilah header blog kak Yong, cantik kan? Kemas je.. Kalau nak tahu, kak Yong design sendiri ni, malah kalau bab-bab nak kak Yong designkan header, signature, watermark, pendek kata nak make over blog, roger-roger aje kak Yong dan harganya memang berpatutan dan berbaloi.. Sekarang ni kak Yong dah self-hosted, setapak lebih maju dalam dunia blogging, apa tunggu lagi jom terjah rumah baru kak Yong di http://kakyong.com/.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Mar 8, 2011, 12:24:00 PM

tahniah kak yong...

Mar 8, 2011, 4:49:00 PM

tahniah kak yong..

Mar 8, 2011, 11:51:00 PM

ehhh ade lagi... huwaaaa.. etramat lah terharu...

kakyong ni jarang la letak gambor 1 keluarga... heheh... susah nak dpt snap foto sekeluarga.. tu yg memang x jumpa punya.. gambar anak2 jer banyak..

terima kasih Has... ;)

join gA boleh kenal ramai kawan kan... ;)

Mar 11, 2011, 3:25:00 AM

@to all : terima kasih bertandang ke sini..ngee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...