Mar 27, 2011

Home » , , » Masa Dah Berubah

Masa Dah Berubah

Wahhh.. makin lama makin bersawang blog saya ni..hehehe.. Sokmo asyik tak berkesempatan untuk update blog.. Bz ngan ape ntah, nak kena belajar time management ni nampaknya..

Pulak tu, saya belum sempat draft entri Belle Amies of The Day lagi.. Argghh..Bukan tu aje, entri mengenai perbandingan ads company dan entry jenjalan kat Scotland belum habis cerita lagi.. Takpe, takper, akan saya buat secara selow-selow..hehehe



Back to the story, masa yang berubah? Mesti uols pelik kan.. Saya pon penin gak memula.. (maklumla masa Mr Hadi gitau tu, duk blur2 sebab baru bgn tdo..hahaha) Sebelom ni, beza waktu sini ngan Malaysia 7 jam, bermula hari nih kembali beza 6 jam aje disebabkan oleh Day Light Saving Time.

Mindsetting nak kena adjust balik coz sebelom ni, kalau kat sini pukul 9 pagi, kat Malaysia pukul 4 petang, tapi sekarang pukul 3 petang.. Senang nak ingat sikitla..

Pasni masa blogwalking saya pon turut berubah juga, act. klu ikut jam sini sama la, jam uols je la beza, awal sejam gitu..hehehe.. Bese uols menerima kunjungan saya kul 8++ petang, bermula dari hari ni mungkin kul 7++ la pulak.. Tu je yang nak bagitau.. *_^


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Mar 27, 2011, 9:10:00 PM

salam haszuraidah,

oh ya ke dah berubah masa, sbb sekarang matahari menuju ke garisan sartan, so di hemisfera utara siang lebih panjang,malam lebih pendek! Betul tak? Seronoknya dpt merasa perbezaan musim/masa ni kan. Kak adventur melalui teori je...

Mar 28, 2011, 1:15:00 AM

salam kenal.. rajin2, ziarahlah blog hamba (AKU SEBUTIR PASIR) kalau nak baca pengalaman hamba travelling ke 45 buah negara.. :)

Mar 29, 2011, 2:27:00 AM

@kak mega : hehe..betul la tu kak..akak lagi mahir bab2 ni..hehe

@jhaz : akan diterjah skang juga..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...