Mar 19, 2011

Home » , , » Tanah Scot.. Nantikan Kedatangan Kami!

Tanah Scot.. Nantikan Kedatangan Kami!

Melekat sehingga 19 Mac

By the time uols baca entri ni, kami sekeluarga dah pon berangkat ke Scotland (harap-harapnye lah flight tak delay kan..). Kami akan berada di Scotland sehingga 19hb nanti..

sempat ke nih nak cover semua tempat kat Scotland

Semoga selamatlah hendaknya perjalanan kami, pergi dan balik.. Dan moga-moga kami diberikan kesihatan dan kekuatan untuk fully utilize masa kami di Scotland nanti.. Uols doa-doakanlah ek, maklumlah skang ni saya masih demam sikit-sikit..huhu..

Oh ya, selain tu, saya nak mohon jasa baik kenkawan, sekiranya saya ada menang mana-mana ga ataupun contest, harap dapat memaklumkan pada penganjur.

Selain tu, sepanjang saya berada di sana, saya tidak dapat berblogwalking secara sakan sepertimana sebelum ini semasa saya berada di rumah. But don't worry, balik je dari Scotland nanti, akan me reply komen-komen uols..

Niceeee..!!


p/s : Ada yang nak pesan FM Scotland kah? Kuikui.. Terasa mahu mencari baju Hard Rock Cafe gaks.. Ada yang berminat.. Kalau yer, sila tinggalkan maklumat uols di blogshops kami, Ma Belle Shoppe.. Kat situ ada emel dan no telefon (sms sahaja) untuk dihubungi..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Mar 16, 2011, 9:06:00 PM

salam, semoga gembira, ceria dan selamat di sana dan juga kembali ke tanah air nanti.

Mar 18, 2011, 9:59:00 PM

salam has bee dah buat review semalam , ni bg link has tk jenguk lg pun

http://puanbee.com/2011/03/17/segmen-puanbee-review-blog-cikpuanhady/

Mar 25, 2011, 1:51:00 AM

@abhamz : thanks bro..

@puanbee : thanks dear..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...