Apr 16, 2011

Home » , , » Bang Bil, Jozan dan Sepah | Daku sudah jatuh chenta..

Bang Bil, Jozan dan Sepah | Daku sudah jatuh chenta..

Perghh.. Dalam beberapa jam saya telah khatam Maharaja Lawak Minggu 1 dan Minggu 2.. Minggu 3 hanya sempat layan Nabil, Jambu, Sepah, Jihan, R2 dan Jozan.. Kalau ikutkan hati nak sambung lagi, tapi oleh kerana pagi esok (by the time entri ni publish hari nii laa..) takleh bermalas-malasan coz nak pi pasar pagi, maka terpaksalah stop dulu dan sambung kemudian..

Nampak gaya lepas ni, terpaksalah saya hold dulu aktiviti melayan movie lain, nak kena perabihkan Maharaja Lawak Minggu ke-3 dulu.. Pastu nanti, mesti tak sabar tunggu next episode pulak..kikiki.. 

Pada sesapa yang tak dapat tengok Maharaja Lawak sebab takde Astro Mustika, dun worry.. Uols boleh tengok kat youtube.. Serius best (bagi peserta yang best laa..ekeke) Lagi meletopss uols.. Dan siapa lagi kalau bukan my fav, Bang Bil kita..ekekke.. Masih menyengat..hihi.. Walaupun dihujani kontroversi yang panas, tapi lawaknya masih menyengat.. I loikee.. Memang tak kering gusilah tengok dan dengar lawak dia..

Dari minggu 1 sampaila minggu 3, Bang Bil terus memikat hati saya dan membuatkan saya tak sabar untuk tengok Minggu ke 4..heheheh.. Dan Jozan dan Sepah pula, bagi saya Minggu ke-3 baru enjoy lawak diorang.. Dan siriyesly, sangat kreatif dan sangat mantopppsss.. Suke mak noks..ekekek.. 

Tapi yolah, saya baru je tengok Nabil, Jambu, Sepah, Jihan, R2 dan Jozan untuk Minggu ke 3, yang lain taktau lagi cemana.. Nanti saya buat spesel entri..kikiki.. Alamak, saya sudah dilanda demam Maharaja Lawak..ekeke.. *Ekau baru nak demam, orang lain dah berhingus hijoo dah duk layan Maharaja Lawak..ekekek*

Meh layan Bang Bil, Jozan dan Sepah di Minggu ke-3..ngee.. Beshhh sangat.. I loikeee!!






p/s : Lagu yang Nabil guna memang saya suka.. Lagu Pia American Idol nyanyi masa kelayakan group, 1st assignment diorang.. Ni yang buat rindu nak dengar suara Pia ni..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!






Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Apr 16, 2011, 11:01:00 AM

jozan, nabil, sepah n jambu favourite memang lawak. tapi x puas hati la amir x terkeluar. huhu.


My latest entry : Komen Apakah Yang Patut Anda Tulis Di Facebook?

Apr 16, 2011, 1:44:00 PM

best..nak demam macm u jugak..he.he. dah klik hb

Apr 16, 2011, 4:44:00 PM

kita pon minat jozan and sepah . best gila :D

Apr 17, 2011, 7:59:00 AM

alahai..aku pon tak smpt nk layan la..nanti carik kt u tube gk..hehe.. nk gekak beso cam ko gak..kihkihkih

Apr 19, 2011, 12:35:00 AM

@shaffique & fara : kan,kan..memang best kan diorang..

@ina : hehehe..jom pakat2 demam maharaja lawak..ekekeke..

@aisha : layanla dear..gerenti ketagih nanti..ekekek..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...