Apr 8, 2011

Home » » Belle Amies of Day 5

Belle Amies of Day 5

Kikiki..sepatutnya saya publish semalam, tapi dek kerana petang semalam saya telah keluar meronggeng bersama Mr Hadi dan Zahra, maka hari ni baru dapat publish entri mengenai Belle of The Day..

Based on random.org yang dilakukan di entri ini, yang bertuah seterusnya adalah Aisha aka Adyshariz.. Saya kenal dengan nama ini dah lama, masa awal-awal saya menceburkan diri dalam dunia contest dan giveaway. Masa tu, terperasan yang kami sama-sama ada menang dalam satu giveaway..

hehe..cilok gambar..harap tak marah..ngee

Rupanya Aisha lebey kurang macam saya aje, ada sorang anak yang lahir pada tahun 2009, bezanya Zahra lahir awal sebulan dari Hariz, kira boleh genglah tu..hehehe.. Dan minat kami pon sama, iaitu join contest dan giveaway. Tapi Aisha lagi rajin dari saya..hehehe.. Terror pulak tu bab-bab contest kreatif ni, dah banyak pon menang hasil daripada join contest dan giveaway. Jom berkenalan dengan Aisha di blognya, A Story to Remember.

Belle Amies yang last but not least bertuah, seterusnya adalah Ujee.. Ha, yang ni pon saya kenal sebab duk join contest dan giveaway juga.. Kalau nak tahu, Ujee ni pon suka join contest dan giveaway juga, tapi lebih kepada contest kreatif dan bergambar, dah selalu jugak menang ni..


Ujee pon macam kak Yong juga, susah nak jumpa gambar sefamily, walaupun dah godek-godek entri blognya, so saya taruk yang ni aje la ek..hehe.. Mesti uols tertanya-tanyakan apakah Ujee tu nama samaran ataupun nama singkatan? Saya pon tak pasti, empunyer diri, mahu tulung jawabkan? hehe.. Dahpon mempunyai 1 + 2 hero dalam hidupnya.. Wahh, bunga dikelilingi kumbanglah ni yer..hehehe.. Jom berkenalan dengan Ujee di blognya, Blog Ujee..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

Apr 12, 2011, 12:16:00 AM

aisey..malulah..kihkihkih

macih buat entri ni, sgt comel berbaju ijau gitu..hehe, rajin la has buat entri review ni, eceli mmg kenal has dh lama, cuma skrg jer bru mesra..kan..kan..

Aug 8, 2012, 1:17:00 PM

dear...thanks review mt blog...
i ni x brp aktif sgt...mana selalu menang...skit2 je..
skrg ikut mood nak join contest...
really appreciated...
i x tau pun setelah menggodek2 baru i perasan u review blog i...next time bgtau le kat cbox..(aww..next time..hehehehe...ada hati nak suruh review lg..kan?)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...