Apr 29, 2011

Home » , » bestnya duduk di teratak PINKY MOMMA ;)

bestnya duduk di teratak PINKY MOMMA ;)

Yiihaaa, kali ni dengan sepantas kilatnya saya mahu menyertai Bloglist Pinky Momma. Saya memang suka masuk bloglist nih, tak kisahlah blog baru ataupun blog lama.. 

Kalau ada yang nak exchange bloglist dengan saya pon boleh saja, let me know kat box komen yer, kalau kat shoutbox takut saya terlepas pandang pulak.. Dan kalau ada yang dah letak blog baru saya ni kat bloglist uols, tapi blog uols takde pon kat bloglist saya, gitau aja.. Dengan sepantas kilat saya akan taruk..hihihi..

Ok, saya dah lari dari tajuk.. Kalau uols juga mahu join, klik sini laju-laju kay..  Sebelum tu, meh saya nak gitau apa yang saya suka dan berkenan sangat kat blog ni.. First time tengok header, fuhyoo, simple tapi comeynyerrr.. Pastu kemas je layout blog ni ha.. Sedappp je tengok.. Cumernya, kalau saya, saya suka ada penghadang, takpon background yang membezakan sidebar dengan entri..



Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Apr 29, 2011, 8:37:00 PM

Assalam CPH,

LR dah masukkan ur blog dlm my FRENLIST edisi 2

Apr 30, 2011, 6:46:00 PM

baru dua tiga hari ni follow pinky momma :D

Padlie dan Exam [Part 3]

Apr 30, 2011, 9:28:00 PM

rajinnya ko...aku tunggu free skit br join

Apr 30, 2011, 11:24:00 PM

Gud luck kak..
Mmg sng klau ada dnding ni kn,dpt bezakan entry ngan sidebar..

May 1, 2011, 12:13:00 PM

laju jer yer hehe

May 2, 2011, 4:13:00 PM

tenkiu..appreciate ur comment ;)

nnt kalau sis tkr layout mnta designer buatkan penghadangnye yer ;D

dah masukkan dlm bloglist..
eppy holiday..

May 2, 2011, 11:15:00 PM

@lidarahim : ur blog me dah letak dah, under femmes, tapi u dah tukar tajuk blog ek?

@padlie : oo..yeke..thanks juga sudi follow sini..

@aisha & puanbee : tengok mood gak..kekeke

@mj : tak join ke..

@pm : thanks dear..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...