Apr 27, 2011

Home » , , , » Kami dah balik & Jawapan kepada Cer Teka.. Cer Teka

Kami dah balik & Jawapan kepada Cer Teka.. Cer Teka

Salam semua.. Kalau diikutkan, kami dah selamat sampai pada Isnin malam..hehe, tapi disebabkan masih dalam mood berholiday + agak penat berjalan, makanya tu yang tak sempat nak menjengah lama-lama kat blog dan berkunjung ke blog uols. 

Tapi takper, akan saya kayuh pelan-pelan, yang penting tetap reply komen dan sampai ke blog uols..ehehhe.. Segmen terjah tu juga akan saya listkan nanti dan menerjah ke blog uols mengikut giliran.. Begitu juga dengan senarai peserta Ma Belle Shoppe Giveaway, akan saya listkan juga di blog Ma Belle Conway nanti, mungkin esok, mungkin lusa.. Oh ya, saya juga nak ambil peluang ni untuk minta maaf kepada pemenang-pemenang Cute Baby with a Book Contest & The Best Entry, kerana hadiah masih belum sampai ke tangan uols. Akan saya cek dengan penaja dengan segera (Tak silap saya, hadiah sudah dipos ke penaja kedua..) Jangan risau, uols tetap akan menerima hadiah tersebut, insyaAllah..

Dan jawapan kepada soalan teka-teki dalam entri Cer Teka.. Cer Teka adalah..jeng..jeng..jeng..hehehe.. Kami telah pi meronggeng ke Itali, lebih tepat lagi ke Milan dan Torino, selama 4 hari 3 malam.. Dan pemenang-pemenangnya adalah

1. Nanakimie - 2 soalan betul, maka mendapat 4 extra tekaan bagi Ma Belle Shoppe Giveaway

2. Nad aka Mama Zakwan - 1 soalan betul, maka mendapat 2 extra tekaan bagi Ma Belle Shoppe Giveaway

Hohoho..hanya 2 orang je yang meneka..ekekek..  Yang saya terkejut sekali, peneka pertama iaitu Nanakimie meneka soalan tempat kami pi melancong dengan tepat sekali, cemana tau ek? hehehe.. Tahniah untuk uols..

Nanti saya akan update cerita ceriti sepanjang kami pi berjalan ke Itali, ada yang menarik, ada yang tak menarik..hohoho.. Till then, a bientôt..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!



Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Apr 27, 2011, 11:08:00 AM

selamat kembali....tak reti nak teka-teka ni...hehe..tahniah utk mereka berdua..

Apr 27, 2011, 11:54:00 AM

italy? bestnya...



New Entry: Clarins free skincare trial products

Apr 27, 2011, 12:31:00 PM

wah,betul ke?hehe...nana maen teka jew..ciap ngk peta lagi taw:)

Apr 28, 2011, 10:53:00 PM

@aanie : hehe..teka je dear..untung sabut timbul..ekeke

@zahidah : bestla jugak..hihi

@nanakimie : wahh..siap tgk peta ke..cayolah..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...