Apr 27, 2011

Home » , » Senarai Peserta Segmen Terjah bersama ceritaindahkami.com

Senarai Peserta Segmen Terjah bersama ceritaindahkami.com

Hehehe... Ini adalah kali pertama saya menganjurkan segmen sebegini, buat pon sekejap aje, dalam 5 hari camtu.. Menarik gak.. Adakah akan dibuat lagi pada masa hadapan? Hehe, bergantung pada mood dan kerajinan pada masa akan datang ..ekekek..


Berikut adalah senarai blogger yang ingin blog mereka diterjah oleh ceritaindahkami.com. Saya hanya listkan aje dulu, bila saya dah terjah nanti, saya akan buat entri khas untuk promote dan review apa yang patut.. Tapi saya takdelah terer sangat bab-bab review ni, sekadar apa yang saya tahu sepanjang saya berblogging ni, especially bab-bab widget & appearance blog.. Part SEO tu harap maafla, saya belum mengkaji lagi..ngee..

1. http://mamiuyun.blogspot.com/2011/04/segmen-terjah-bersama.html

2. http://puanbee.com/segmen-terjah-bersama-ceritaindahkami-com/

3. http://mycontestzone.blogspot.com/2011/04/segmen-terjah-bersama.html

4. http://adrea-cranberries89.blogspot.com/2011/04/segmen-terjah-bersama.html

5. http://aanie.blogspot.com/2011/04/segmen-terjah-bersama.html


Segan sebenarnya nak menreview, maklumlah antara yang join ni, lagi pakar dari saya..ekekek.. Malah, blog mereka ni jauh lagi comey dari blog saya.. Tapi takpo, akan saya cuba sebaik mungkin. Kalau ada tersalah kata, harap jangan ada yang kecik hati, saya review dari hati, nak ambil ke takmo, ikut suka hati uols..hehehe.. Kalau uols nak terjah ke blog diorang, jangan segan-segan, klik aje link depa tu..



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

8 Comments
Comments

8 comments

Apr 27, 2011, 7:12:00 PM

memang best gak blog nihh... ada terjah-terjah lak..haha.. jom terjah!!

Apr 27, 2011, 8:25:00 PM

ekeke bee no 2 , nanti dah review gitau bee nak balik kampung next week ..uwaa

Apr 27, 2011, 10:00:00 PM

Ala...segmen nie dah tutup ke..Jamal nak jugak blog Jamal diterjah..nak jugak dengar orang lain komen dan kritik..supaya boleh dibuat penambah baikkan nanti..

INI BLOG JAMAL

Apr 28, 2011, 9:05:00 AM

hehehe..jom terjah..komen byk2 pun takpe..hehe...

Apr 28, 2011, 10:25:00 AM

bestnya kena terjah..baru kita tau kelemahan dan kelebihan blog kita bila ada orang review.. ada tempat kosong lagi tak? jemput lah singgah blog saya laksss..... hihi

Apr 28, 2011, 11:12:00 AM

tak sabarnya nak tunggu review tue..TQ

Apr 28, 2011, 12:21:00 PM

tQ. huhu.

Apr 28, 2011, 11:12:00 PM

@bob : takleh nak terjah blog anda, tak tunjuk profile..huhu..

@to all : akan me terjah satu-satu yang tersenarai..tunggu..

@jamal & lizan : kalau nak, boleh je nak join..ikut syarat di entri segmen ek..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...