Apr 1, 2011

Home » , , , , , » Uols pernah berspa? Uols suka pergi spa?

Uols pernah berspa? Uols suka pergi spa?

Kalau saya, saya pernah sekali je pergi spa, tu pon sebab dah included dengan pakej hunimun.. Tapi, itu tak bermakna saya tak suka berspa..hehehe.. Ada ke ayat berspa? Saya memang suka diurut dan dibelai..ekeke.. 

Masa zaman belajar, memang tak mampulah nak gi spa.. Bila dah kerja, ermm, nape ek tak pergi try jugak... Adakah sebab busy? Ataupun kat Kuantan tu tak sure kat mana yang best? Hmm.. yang pasti memang tak pernah jejak kaki kat mana-mana spa lah.. Tapi seingat saya, sejak my best friend, Mang gunakan body scrub dari Body Shop macam kat bawah ni, saya pon turut terjatuh suka ngan kebestan scrub dari Body Shop dan saya gunakan sampai skang ni.. Cuma, yang tak bestnya, kena gosok-gosok sendirilah, kalau mandi t*g*t*h*r-g*t*h*r barulah leh mitak tulun kan..ahakss..Teettt.. 
African Salt ni..memang beshh..

Tapiii, berscrub sendiri ni tak sebest kalau gi berscrub dan bermassage di spa kan? Memang rasalah diorang massage dan picit-picit tu.. Lega segala mak nenek urat dan otot.. Rasa fresh sangat lepas bermassage-massaging tu.. Dan sekarang ni, tengah ada promosi Dead Sea Crystal Salt Foot Bath & Full Body Scrub + Malaysia Traditional Aromatherapy Relaxing Massage with Macadamia Oil at Serai Aromatherapy Day Spa di Plaza Bukit Bintang dengan harga RM48 sahaja.. Kalau diikutkan harga sebenar pakej ini adalah RM168. Banyak tu uols boleh jimat. Kalau saya kat Malaysia skang ni dan menetap di KL, memang saya tak lepaskan peluang ni dah..




Saya ingat, bila dah settle down kat Malaysia nanti, ingat nak jadikan amalanlah gi spa, paling tidak pon berurut, maklumlah badan makin dimamah usia..ekekek.. Nak kena jaga, dak gitu? Lagipun, sapa yang tak suka bila badan dibelai kan, saya rasa semua suka diurut dan dibelai kan? Ke ada yang tak suka? Jap..jap.. Mr Hadi kurang gemar diurut..hohoho.. Sebabnya, dia ni penggeli sikit.. Pantang diurut, mesti tergedik-gedik menahan geli.. Zahra bab-bab geli ni memang ikut abahnya..


p/s : Seingat saya, masa pi berurut masa peknen ngan mak bidan kat kampung, fuhyooo.. Memang sedaplah tangan makcik tu meramas-ramas otot-otot kaki dan peha, rasa macam lega sangat pas berurut tu.. Maklumlah kaki tu kan bawak perut yang boyot..hehehe.. Tapi masa pantang tu, saya guna khidmat mak bidan yang lain, yang tu kurang umpph sikit.. Ke sebab dia terpaksa berlemah lembut sebab tengah pantang, kang kasor-kasor terbukak pulak jahitan..huhuhuh.. 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

7 Comments
Comments

7 comments

Apr 1, 2011, 8:01:00 AM

dni sebulan sekali gi facial.. kalo berurut pernah sekali je pastu serik sebab pengurut tu tenaga lebih kot. sakit urat tengkuk dni huhu

Apr 1, 2011, 9:04:00 AM

i suke sgt pegi spa..tapi kene kumpul duit la before pegi..

paling suke pergi spa yg ade scrub bau chocolate+coffee..rase nk mkn2...balik2 rumah wangi~

Apr 1, 2011, 12:34:00 PM

salam has,

kak x penah gi,agak2nya boleh relaxkan badan n minda kot? kena cuba nih!

p.s dah klik hb n nuff

Apr 1, 2011, 1:54:00 PM

hehe, geli masa kena urut tu yg tak tahan tu.

Apr 1, 2011, 2:49:00 PM

aduss tgh membayangkan badan diurut2, diulit2...syioknyaaa...bule tertidoo hehee

Apr 4, 2011, 11:25:00 PM

@dni : waa..gi facial ke..beh jugak tu..

@intan : coklat + coffee? menarik bunyinyer tu..nyumm..nyumm..

@kak mega : besh kak..sesekali reward diri sendiri..hihi..

@nia : ekeke..tu la pasal..

@mama gee : kan..kan..boleh tertido sebab syok sangatt..

Nov 28, 2011, 2:54:00 PM

salam dear..sy jual prodak spa mcm lulur,garam spa kaki,anda boleh lakukn rawatn spa di rumah,,prodak nie juga di jual ke spa2..tpi dah di buat individual pack,,
http://beautyspahomes.blogspot.com/

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...