Apr 18, 2011

Home » , , » Video Maharaja Lawak Minggu 2 | Nabil, Jozan, Sepah dan Jambu yang Ngetops

Video Maharaja Lawak Minggu 2 | Nabil, Jozan, Sepah dan Jambu yang Ngetops

Hehehe, semalam saya dah berkongsi dengan uols video yang paling best bagi saya untuk Maharaja Lawak Minggu 1, kali ni saya nak share pula video Maharaja Lawak Minggu 2 yang ngetops bagi saya..hehehe..

Bagi saya yang paling best dan teringat-ingat sampai skang adalah persembahan Nabil.. Tu bagi sayalah..hehehe.. Dan juga persembahan dari Jambu, Sepah dan Jozan. Memula nak tunjuk Top 3 yang terbaik (bagi sayalah..), tapi sebab yang kat atas tu lebey kurang sama je, jadi nak tak nak kena letak keempat-empat video yang paling best bagi saya.. Sampaila ni duk main ulang tayang berapa kali dah, especially yang Nabil..ekekeke.. Meh skodeng sat video-video depa yang besh ni, memang tak rugilah layan..





Oh ya, kalau uols kesuntukan masa, layan dulu yang Nabil tu, gerenti tak kering gusi..hehehe.. Lagi besh kalau uols dah layan yang Minggu 1 (kalau belum klik aje kat sini), baru gelak sampai terguling-guling.. Memang kreatif!!! Pilihan uols untuk minggu ke-2 ni, sama tak ngan saya? Ngee..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

Apr 18, 2011, 2:55:00 PM

tak sempat tgk sebab ada kenduri

Apr 19, 2011, 12:56:00 AM

@nm02 : takpo2, ado kat youtube..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...