Apr 23, 2011

Home » , , » Video Maharaja Lawak Minggu 4 | Sepah, Nabil, Jambu dan Jozan kurang menyengat?

Video Maharaja Lawak Minggu 4 | Sepah, Nabil, Jambu dan Jozan kurang menyengat?

Hehehe..sesekali nak letak tajuk kontroversi.. Kontroversi ke? Ekekeke.. Wahh.. Wahh, walaupun skang ni bukan berada di rumah, Maharaja Lawak tetap layan kay.. Sib baik internet free kat sini (actually tak free, tapi dah dia bagi free kan, ambil aje lerr..) Tapi sayangnya, kabel USB tak bawak, kalau dak leh letak piccas kami beronggeng kat sini.. Makanya, Cer Teka.. Cer Teka tidak dapat ditutup lagi dan uols masih boleh meneka (Nak teka klik SINI ek..)

Back to the title, bagi saya, lawak Sepah, Nabil dan Jozan kurang menyengat kalau dibandingkan minggu lepas iaitu Minggu 3, tu bagi sayalah.. Tapi lawak diorang memang tetap boleh buat saya gelak.. Bagi saya paling best sekali minggu ni adalah Sepah..ngee.. Yang Jambu tu saya suka, even tak guna dialog pon boleh buat otot perut saya kejang. Membuatkan saya teringat pada movie Kung Fu Hustle part yang kejar mengejar tu... Uols tengok ajelah gelagat diorang minggu ni..





Hahaha..tak dapat jugak nak buat Top 3.. Takleh nak decide, yang mana paling ngetops antara 4 ni, jadi terpaksalah letak 4..ekekek.. Minggu ni siapa yang uols rasa paling best?


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Apr 23, 2011, 11:23:00 AM

bee tetap rasa nabil paling best heee

Apr 24, 2011, 1:04:00 AM

mmg layan la..hehe

Apr 28, 2011, 9:42:00 PM

@bee : idea nabil memmang meletopss..

@aisha : hehehe..me dah ketagih dah..ekekek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...