May 14, 2011

Home » , , » American Idol 2011 & James Durbin | What a shock result!

American Idol 2011 & James Durbin | What a shock result!

Setelah mengalami kejutan Pia Toscano yang terkeluar semasa Top 9 Result, dan saya pernah buat entri pasal Pia ni, nak tengok leh klik SINI. Sebenarnya, saya pon agak terkilan Casey terkeluar kali kedua, (kes tak puas lagi tengok persembahan Casey) tapi nak buat cemana itu pilihan rakyat Amerika..huhu..

Tapi yang James ni, selepas persembahan pada Minggu Top 7, saya ingat James boleh sampai ke Final,  malah saya siap target lagi, kalau dia buat yang terbaik, dia boleh jadi American Idol bagi Season 10.. Tapi sayang, sangkaan saya meleset sama sekali. Dan ramai yang tak puas hati dengan result kali ini.. But then again, it's American's voice..huhuhu..

Kalau tak silap, ramai peminat AI target James akan bertahan sehingga ke Final, malah selepas dapat tahu James terkeluar, diorang siap komen kata takmo dah tengok AI selepas ni, coz the reason diaorang tengok AI adalah kerana James. Hohoho, sampai macam tu sekali.. Apapun, meh kita layan video yang bagi saya antara yang terbaik persembahan James Durbin.




Dan sekarang ni tinggal Haley, Lauren dan Scotty.. Mr Hadi memula target James dan Scotty, tapi dah camgini resultnya, tukar balik kepada Scotty dan Lauren. Pilihan saya? Definitely Haley dan Lauren..hahaha..peminat tegar Haley ni..wakaka.. Scotty besh gak, tapi kalau terpaksa pilih, saya pilih Haley & Lauren.. Dan Mr Hadi pulak adalah anti Haley..hohoh.. Uols boleh agakla cemana kami bila American Idol on air..ekeke.. Tak tau nape, saya suka je tengok persembahan Haley. Ada sapa-sapa yang geng ngan saya dak? ekeke..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

0 Comments
Comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...