May 15, 2011

Home » , , , » American Idol 2011 | Video Persembahan Casey Abrams yang best

American Idol 2011 | Video Persembahan Casey Abrams yang best

Oleh kerana saya ada share video-video persembahan Pia Toscano & James Durbin yang besh bagi saya untuk American Idol 2011 kali ini, jadi tak sah kalau saya tak share video my other favorite contestant, which is Casey Abrams.. Yeay, saya peminat tegar Casey Abrams..hohoho..

Tak tau kenapa saya suka Casey, yang pasti setiap kali pasti saya akan tertunggu-tunggu persembahan dari dia.. Dan sesetengah lagu yang dia nyanyi tu boleh rasa, kiranya boleh feeling la..heheh.. Memang sedey masa dia terkeluar buat kali kedua tu, coz rasanya tak puas lagi tengok persembahan dia, tapi nak buat cemana..





Yang video 1st tu saya suka sangat ngan endingnya.. So cheeky.. Yang video kedua tu lagu Elton John, saya memang suka lagu tu dan bila Casey bawak, lagilah bertambah suka..hehehe.. Yang 3rd video tu pulak, he look so cool with upright bass..OMG..hohoho.. Dan kepala saya memang gerak2la bila dengar lagu ni.. Yang video last tu, i'm speechless..hohoho..

Siapa favorite uols untuk American Idol kali ni?


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

May 16, 2011, 1:04:00 AM

aku tak tengok la citer ni..huhu..nanti aku nk dgr sore dia..

May 17, 2011, 11:54:00 PM

@aisha : oo, ko tak layan ek..ha, dengar la..ekeke

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...