May 22, 2011

Home » , , , » American Idol 2011 | Video Persembahan Haley Reinhart yang Best

American Idol 2011 | Video Persembahan Haley Reinhart yang Best

Oleh kerana saya ada share video-video persembahan Pia Toscano, James Durbin yang besh dan Casey Abrams pon tak kurang hebatnya bagi saya untuk American Idol 2011 kali ini, jadi tak sah kalau saya tak share video my other favorite contestant, which is Haley Reinhart.. Yeay, saya peminat tegar Haley Reinhart..hohoho..

Memang sedey masa dia terkeluar masa Top 3 tu, maklumlah saya target dia akan ke final, nak-nak pulak, saya tak puas lagi tengok persembahan dia, tapi nak buat cemana.. Saya suka suaranya yang ala-ala bluey dan raspy bila growling tu.. Kalau ikutkan, almost semua lagu yang Haley nyanyi best, kalau nak letak semua kat sini banyak sangat nanti, so saya pilih yang terbaik dari yang terbaik..heheh







Kalau uols nak tahu, bermula dari Haley nyanyi lagu Rolling in The Deep, dari situlah saya mula kenal dengan Adele dan jatuh cinta dengan lagu ni, siriyes, memang besh. Malah ada yang komen versi Haley lagi besh.. Memang tak puaslah dengar Haley nyanyi, dengar banyak kali pon tak puas..hehehe..

Now dah tinggal Lauren ngan Scotty untuk finale, agak kurang bersemangat untuk tengok..huhu.. Sukala Mr Hadi sebab peserta favnya ada kat finale nanti.. Agak-agak, siapa yang bakal membawa pulang title American Idol? Saya rasa mungkin Lauren..ngeee


p/s : Mari kita sedekahkan Al-Fatihah buat semua mangsa tanah runtuh di Rumah Anak Yatim At Taqwa Batu 14, Hulu Langat dan Allahyarhamah Seniwati Mahyon Ismail. Semoga roh mereka dicucuri rahmat. Salam takziah juga buat keluarga Allahyarhamah.


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Nak test drive Proton Exora & menangi hadiah wang tunai RM6K, KLIK SINI.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

May 22, 2011, 9:07:00 AM

tp sygnya..haley xdapat ke top 2 kan? sgt best berbanding ngn 2 org lg..so energetic!!!!!

May 22, 2011, 9:40:00 AM

i'm think scotty can be a winner for american idol for this year!!! + I'm sad when haley was goin out from American idol! she has a powerfull vocal...BTW! haley still rocks...

May 22, 2011, 2:44:00 PM

atok tak sempat nak tgk american idol session yang ni...sedih

May 22, 2011, 6:20:00 PM

amerika idol?

saya pilih better british get talent heheh..lebih ikhlas dan mengujakan..

Jul 4, 2011, 9:01:00 PM

@to all : kan..kan..haley best kan..huhu

@syuxer : hehe, yg tu layan gak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...