May 29, 2011

Home » , , , » American Idol Finale 2011 | Antara Persembahan dan Sketsa yang Best

American Idol Finale 2011 | Antara Persembahan dan Sketsa yang Best

Hehehe, walaupun tirai American Idol Finale 2011 dahpon melabuhkan tirai pada Jumaat lepas, tapi saya nak share juga antara persembahan dan sketsa yang best bagi finale kali ini, sekaligus melengkapkan koleksi American Idol 2011 saya yang meliputi persembahan Pia Toscano, James Durbin yang besh dan Casey Abrams pon tak kurang hebatnyaHaley Reinhart yang awesome dan persembahan duet yang besh.. 

Meh kita tengok persembahan pertama yang menarik perhatian saya..hehehe.. Semestinyalah saya muatkan persembahan Haley, saya kan peminat tegar Haley..agaga.. Sweet sangat tengok Haley nyanyi dan menari bersama Tony Bennet..


Video kedua ni pulak, sketsa antara Casey, James dan Pia mengenai Most Shocking Moment..heheh.. Siriyes lawak, especially part Casey cakap It's like, hey, you suck, and then, oh you know what, we'll give you another chance. Oh no, you suck again, dan juga tetiba part Pia datang..hahaha

 
Yang ni adalah persembahan Marc Anthony, diiringi dengan tarian JLo.. Teringat balik lagu Marc Anthony yang besh dolu-dolu, antaranya My Baby You.. Perghh.. Memang dengar banyak kali pon tak puas.. Oh ya, sweet je tengok JLo dan Marco ni..hehhe


Dan yang last ni, adalah video yang paling saya suka dan tak puas dengar..hohoh.. Siapa lagi kalau bukan persembahan Steven Tyler, Dream On.. Sangat best, arrangement ala-ala orkestra, tapi sayang, sekejap sangat. Cari kat utube pon, takde audio dan quality yang best...


Ada lagi tau sketsa yang best, especially yang dia tunjuk part-part kelakar bagi Randy, JLO dan Steven Tyler. Uols carilah..ekekek.. Nak letak kat sini nanti panjang berjela pula.. Uols type aje funny segmen American Idol Finale 2011. Apapun, tahniah buat Scotty yang berjaya merangkul gelaran American Idol 2011 dan buat kesemua peserta Top 13 American Idol kali ni.. 


p/s : Tak sangka Scotty bercouple dengan Lauren, patutlah masa Finale tu mesra semacam..ekeke.. Agak-agak Casey ngan Haley couple gak ke?


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

May 29, 2011, 10:49:00 AM

saya suka mariah carey hehe

Jul 6, 2011, 7:13:00 PM

@poji : saya pon suka gaks..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...