May 2, 2011

Home » , » Belle of April

Belle of April

Hehehe, oleh kerana semalam adalah hari bermalas-malasan, so saya postkan entri Belle of The Month bagi bulan April ini pada hari ini ek.. Takpe kan? Ekeke.. siapakah yang berjaya memegang title Belle of The Month bagi bulan April, yang jatuh kepada... jeng..jeng..jeng.... 

credit

INA NAZIR



Dah puas godek-godek entri kak Ina, tapi susah benor nak jumpa gambar satu family, nak-nak pulak lappy saya ni tersangatlah selow, maka gambar inilah yang saya dapat cilok..ngee.. Hmm, bila dan bagaimana ek boleh kenal ngan kak Ina, saya pon dah tak ingat sangat, mungkin hasil dari berblogwalking..hehe.. Sepanjang saya kenal kak Ina di alam maya ni, serasa sayalah kak Ina ni happy go lucky orangnya.. Tapi dalam happy go lucky tu, ade je tunjuk ajar dan nasihat yang cuba diselitkan..


Ha, inilah header blog kak Ina.. Simple tapi sweet je.. Kak Ina pon kekadang suka jugak join contest ni, nak-nak bila dilanda angin pus-pus..ngee.. Paling saya suka entrinya yang bertajuk Macam mana berbekalkan RM50 sebulan, kak Ina boleh belajar kat U.. Kalau uols pi kat blog kak Ina, bacalah entri tu, memang boleh muhasabah diri sekejap..huhu.. Jom berkenalan dengan kak Ina di blognya, Ina Nazir..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

May 2, 2011, 2:58:00 PM

me singgah BW sbb gumbira dh dapat streamyx ni hehe ;)

May 2, 2011, 6:32:00 PM

salam has,

ini kebaikan berblog,kak pun kenal has melalui blog...:)

May 4, 2011, 1:17:00 AM

@mz : wahh..seronoknyer dier..hehehe..welcome back..

@kak mega : kan kak..tu yg besh berblog tu..dapat kenal ramai kawan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...