May 19, 2011

Home » , , , » Demam American Idol 2011 | Video Duet yang Best

Demam American Idol 2011 | Video Duet yang Best

Hahaha, jangan taktau makin lama makin kuat pengaruh American Idol ni kat saya dan Mr Hadi, especially saya la. Kami memang akan rekod setiap kali persembahan American Idol, termasuklah yang result punya, dan kami akan ulang tayang, especially bila time makan atau bila takde cerita besh..hoho..

Dan baru-baru ni, lepas dikejutkan dengan berita James Durbin kena keluar, membuatkan saya dengar balik persembahan-persembahan Casey, James dan Haley yang lepas-lepas, termasuklah persembahan dari peserta lain yang besh-besh.. Of courselah sejak James takde, I'm rooting for Haley, but then again it's not under my control, it's America's voice..huhu.. Tapi saya suka juga Lauren, then baru Scotty..hahaha

Apapun, meh enjoy video-video duet antara Casey dan Haley, serta duet dari Lauren dan Scotty yang tersangatlah besh ini.. Memang sangat ngam diorang duet ni.. Tak sabar nak dengar lagu duet diorang yang lain pulak..ekekeke..





Serius, dengar banyak kali pon tak muak..hohooh.. Duet Casey ngan Haley memang saya suka giler, rasa macam depa jamming together, and sangat matching. Best je dengar diorang growling, suara Haley yang serak bluey dan Casey yang suka buat d-d-d thing, improvise lagu buatkan lagi besh dengar.. Duet Scotty ngan Lauren pulak, sangat sedap didengar, sangat match walau sorang tu suara ala-ala base dan sorang lagi lunak merdu..

Siapa favorite uols bagi season 10 American Idol kali ni?


p/s : Ala-ala thrill jugak nak tengok persembahan malam nanti, dan result keesokkannya..huhu.. 


Nak buah tangan dari Swiss? Meh join Ma Belle Shoppe Giveaway - 20 Mei 2011

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

 

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

2 Comments
Comments

2 comments

May 19, 2011, 11:20:00 PM

owh, kurang melayan prog nyanyi2 ni.. event AF @ mentor... ;)


1 HB

n3 terbaru kakyong
Suez diary–saya sudah review blog anda!!!
Adakah kerana dia kidal?!!!
Nora Elena–review episod 1 dan 2

Jul 1, 2011, 9:41:00 PM

hehehe..saya AF ngan mentor tak dpt nak layan..yang ni sebab dah ada dpn mata..ekekek

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...