May 26, 2011

Home » , , » Perhatian buat Semua Peserta Ma Belle Shoppe Giveaway

Perhatian buat Semua Peserta Ma Belle Shoppe Giveaway

Thanks buat uols yang sudi join Ma Belle Shoppe Giveaway. Akhirnya setel jugak saya update senarai nama beserta dengan tekaan uols..hohoh.. Maklumlah kena cek satu-satu, agak penin dan memakan masa juga..huhuhu.. Lenkali takmo buat syarat-syarat sunat lagi dah, banyak koje, tapi sebenarnya nak bagi peluang yang lebih buat uols yang lebih rajin..hehehe.. Dan juga nak bagi kelebihan buat kenkawan yang support saya dan blog Belle ni..hehehe.. 

Meh cek senarai tu kat SINI, kot-kot saya ada tersilap type ke.. Juga ada beberapa peserta yang masih ada extra tekaan, uols diberi masa sehingga hari Sabtu, 28hb Mei ini jam 8 malam waktu Malaysia dan selepas itu, sebarang perubahan tidak akan dilayan..ngee..

InsyaAllah, saya akan maklumkan nama pemenang-pemenang pada hari Ahad atau Isnin.. Sebab hari Selasa tu, kami dah naik flight.. Maka, kalau takde aral melintang, paling lewat hari Isninlah, tapi untuk hanya perancangan saya.. Bukan ape, senang, bila sampai Malaysia nanti, dah kurang jetlag, saya dah boleh pos terus, tak gitu? Agagaga..

Oh ya, buat uols yang datang memeriahkan blog ini dengan komen-komen uols, dan yang tinggal jejak kat sini, nanti bila saya dah free, saya akan berblogwalking ke blog uols ek.. Takdan skang ni..hohoh.. Semalam satu entri tak sempat update, yang giveaway dan contest pon saya tak sempat nak cek..huhuh.. Till then, semoga uols ceria di pagi Khamis ni..


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

May 26, 2011, 2:08:00 PM

sibuknya has..ok bee cek ..

May 26, 2011, 7:42:00 PM

hoyeeahh..akak nak balik Malaysia dah ek...welCome home sis..ade rezeki & panjang umO leh la jumpa kat sini nant..;)
have a savE journey to u & family..;)

Jun 21, 2011, 2:44:00 AM

ok sure.. ^_^

Jul 5, 2011, 10:58:00 PM

@to all : thanks..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...