May 20, 2011

Home » , , , , » Triple Plus One BE!

Triple Plus One BE!

Setelah sekian lama blog saya tidak mendapat BE dari Nuffnang, akhirnya dapat juga BE, bukan 1, bukan 2, tapi 3 + 1 BE.. Yeayyy, ni yang buat makin sayang kat Nuffnang ni.. Oh ya, kenapa 3 + 1 BE, nape tak cakap 4 je terus, kan senang?

err..ni bukan saya yer..

Senangnya dalam hati
Dapat tiga + satu BE
 Terima kasih en. Nuffy
Jangan lupa beri lagi


Sebabnya semalam saya perasan ada 3 ketul BE, tapi takdan nak buat entri lagi, tapi kali ni, bila saya nak buat entri, tengok-tengok bertambah satu lagi.. Tu yang jadi 3 + 1 tu..ekekeke.. Oh ya, kalau ikutkan blog personal dapat 3 je BE, 1 BE lagi tu blogshop, Ma Belle Shoppe. Kalau nak tahu, lama jugaklah blog saya tidak dikunjungi BE, ermm, bila ek (punyerlah lama sampai tak ingat kan..) Tak silap saya, 1st cash out hujung bulan 1 haritu, lepas tu terus tak dapat BE dah.. Tapi itu blog lamalah, which is Ma Belle Conway (dulu-dulu my blog personal, skang dah jadi khas untuk conway). Blog ni saya mula pasang Nuffnang hujung bulan 2 tak silap.. 

Kiranya nak dekat 3 bulan jugakla blog saya takde BE..huhuh.. Apapun, saya berterima kasih buat Nuffnang, Nippon Paint, YTL YES dan ADT Home Security kerana mempercayai blog ini dan sudi beriklan di blog Belle ini..


p/s : A million thanks juga buat Belle visitors yang sering berkunjung ke sini, dan memberi sokongan pada blog Belle ini.. A million thanks juga pada yang sudi klik ads di blog Belle ini.. Muahss berbijik-bijik kat uols..


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

May 20, 2011, 4:35:00 PM

BE itu yg current earning tu ke?

May 20, 2011, 4:47:00 PM

tahniah..semoga rezeki sentiasa mencurah-curah..musim nuff bg BE skang nie kan..ramai jugak blogger dapat BE ..

May 20, 2011, 8:08:00 PM

wah..byknya be..syokgiler!

May 20, 2011, 9:31:00 PM

best2... tahniah yer

May 23, 2011, 9:41:00 AM

tahniah...sy pun dah lama x dapat...sekali dapat banyak lak...hehe..rezeki....

Jul 1, 2011, 10:54:00 PM

@areacar : be tu tak termasuk lagi dlm current earning..

@yaya, lin, aqishah & aanie : thanks..semoga rezeki kita sentiasa bertambah..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...