Jul 6, 2011

Home » , , » Meh tinggalkan link uols..

Meh tinggalkan link uols..

Akhirnya dah siap juga saya mereply komen kenkawan bagi entri bulan Mei, sekaligus menfollow blog-blog yang meninggalkan jejak di kotak komen.. Pasni tinggal untuk marathon reply komen bulan Jun dan entri bulan ini pula..

Tapi masalahnya, kalau ada yang tinggalkan komen pada bulan-bulan sebelum Mei, yang tu mesti saya terlepas pandang..hohoho.. Nak-nak yang bertanya pasal tutorial tu.. Tapi takpe, akan saya cek nanti, cumanya ambil masa lah sikit..hehehe..

Oh ya, sedar tak sedar dah 403  Belle Amies aka follower blog ini.. Ingat nak buat entri masa cukup-cukup 400, tapi takdan..hehehe.. Terima kasih uols yang sudi menfollow blog ini.. Kalau saya belum follow blog uols, sudilah kiranya tinggalkan link uols kat sini, senang untuk saya pi skodeng dan follow.. Maklumlah, saya hanya manusia biasa yang serba kekurangan, mesti ada yang terlepas pandang..


Ada yang gitau jangan letak kat bawah sebab nanti orang tak perasan..hohoho.. Better letak kat tepi. Memang betul, tapi saya letak kat bawah tu supaya banyak gambar Belle Amies terpapar berbanding kalau letak tepi nanti sikit je gambar Belle Amies yang nampak..hehhe.. Boleh gitu? Nak letak kat atas sekali, orang kata melambatkan loading blog, nak tak nak kena letak kat bawah supaya sama cam kat atas, leh nampak banyak gambar Belle Amies ni tanpa affect loading blog..hehehe..


p/s : Kalau ada yang tinggalkan pertanyaan, tapi saya tak jawab2 lagi, boleh juga ingatkan saya di kotak komen ini supaya saya boleh membantu dengan kadar segera, terutamanya bab tutorial tu.. Yang mana saya boleh bantu, saya bantu..


Nak mitak tlun kenkawan komen entri Saya Bertudung, KLIK SINI

Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

6 Comments
Comments

6 comments

Jul 7, 2011, 12:26:00 AM

eh , ada sy la kt follower line kedua , dua dari kiri . *perlu ke bg tau ? hee .
follow sy http://blurrywanyy.blogspot.com/

Jul 7, 2011, 8:03:00 AM

http://mamaaerish.blogspot.com/
hik3...
ps: ala... hadiah blom sampei ler... hu3

Jul 7, 2011, 8:49:00 AM

dah follow saya sekali tak?

Jul 7, 2011, 10:47:00 AM

wah
dah ratus2 dah
lama2 ribu plak
keep it up yer
:-)

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

Dec 24, 2011, 1:00:00 PM

http;//jurinahdullah.blogspot.com....hehehe.follow la k kalau ada free tym..:)

Jan 5, 2012, 5:48:00 AM

tq semua..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...