Jan 31, 2012

Home » , » Cash Out Nuffnang Kali Ketiga.. ^_*

Cash Out Nuffnang Kali Ketiga.. ^_*

Kenkawan, nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI dan kat SINI.. Thanks!

Akhirnya, akibat gatal tangan, saya dah pon tekan butang cash out Nuffnang, dan ini merupakan kali ketiga saya cash out, sejak saya join Nuffnang pada September 2010, macam saya gitau kat entri, Saya dah, Uols bila lagi?. Entri ni masa dengan blog lama yang dah jadi blog untuk CGL aka Ma Belle Conway

Last saya cash out adalah pada akhir bulan Oct 2011 yang lepas, boleh tengok entri Rezeki dalam Berblogging. Kiranya hasil cash out kali ini adalah selama 3 bulan, dan jumlahnya jauh kurang dari cash out kedua (yerla, dulu kumpul sampai 6 bulan..)


Walaupun tak banyak mana BE/ME, iaitu hanya 8 bijik ketul ME bagi 2 buah blog, iaitu blog ni dan blog Ma Belle Shoppe dan semuanya berjumlah XXX.XX (hahahaha.. hangpa kirala.. den malas.. agagga) Oklah tu kan.. Paling sikit adalah ME DiGi YES berjumlah RM0.17 dan paling banyak adalah ME SPR Malaysia dengan jumlah RM51.98, jumlah RM bagi satu ME yang paling tinggi pernah saya dapat. Bilalah nak merasa 1 BE dapat sampai RM100 ni...hahaha..

Yang CPC saya malas nak kira..huhuhu.. Tak banyak pon dapat dari CPC ni.. Yang pasti, saya bakal mendapat RM 131.12 (selepas ditolak RM1). Alhamdulillah, walaupun tak berkepuk-kepuk cam orang lain, tapi saya tetap bersyukur..

Dan inilah jumlah earning saya skang..huhuhu.. Langsung takde BE dah skang ni.. Jadi encik Nuffnang yang baik hati, jangan biarkan earning saya berterusan kosong yer, especially kotak BE tuuuu.. 

A million thanks juga buat Belle visitors yang sering berkunjung ke sini, dan kerana memberi sokongan pada blog Belle ini.. Juga kepada yang sudi klik ads di blog Belle ini, terima kasih banyak-banyak.. Muahss berbijik-bijik kat uols.. 


p/s :  Bagi yang masih blur-blur lagi apa itu BE, ME, meh tengok entri Mengenai BE, CPC & ME


 Jom join Double GA, ada 15 hadiah menarik, Klik SINI

Nak tau cantik ke tak artwork dari Budak Nakal, Klik SINI

Food lovers? Share your food reviews and be rewarded at the same time, Click HERE

Check out all the people dancing and singing in the airport, Click HERE


Nak cari trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Klik SINI

Longchamp New Year Sale,  Click HERE

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

19 Comments
Comments

19 comments

Jan 31, 2012, 10:58:00 AM

wah beshnya..
cheqna tak sampai 100 pun..
kena usaha gigih ni =)

Jan 31, 2012, 12:54:00 PM

selamat menunggu cheque!!!
dh plan ke nk beli ape?..
heheheh..

Jan 31, 2012, 12:58:00 PM

selamat menunggu cheque!!!
dh plan ke nk beli ape?..
hehehehhe.. =)

Jan 31, 2012, 2:11:00 PM

alhamdulillah...rezeki..:)

p/s :: SG mmg comel..tapi anak akak ag omel..:)

Jan 31, 2012, 2:26:00 PM

sama la..sy pun br cashout kali ke 3...tp jumlahnya sikit je.....huhu...
untunglah 1 be dpt rm50...tahniah ye...:)

Jan 31, 2012, 3:38:00 PM

saya dah takde be...dua bulan da...sedey betol..amaun tak berganjak...

Jan 31, 2012, 7:54:00 PM

Assalamu`alaikum,
kira okeylah tu, lepas juga bayar bil api kan? Sekurang-kurangnya la ni nuffy baik hati pukul sama rata BE kepada pemblog... Kalau 3 tahun yang lepas... ambik, sampai setengah tahun tak pernah saya dapat BE, kenal pun tak.. :)

Jan 31, 2012, 10:13:00 PM

tahniah.. Nuff murah hati dgn blog ni.. huhu..

hrp2 Nuff pun murah hati dgn blog kakyong tahun ni.. sedih tahun lepas income nuff sgt sadis..

Jan 31, 2012, 11:44:00 PM

salam kenal dan dofollow sini

akak pon join http://ezaiza.blogspot.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

bab nuff ni, tahun 2012 x da be pon kan... tahun 2011 akak cuma dapat 86 hengget jer.. kesiannnyyaaa

Feb 1, 2012, 1:31:00 AM

belum rasa BE lagi,,asyik cpc jer,,,

Feb 3, 2012, 5:24:00 AM

@cheqna jom sama2 kita usaha gigih lagi..

Feb 3, 2012, 5:25:00 AM

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ hihi..taktau lagi nak beli apa..

Feb 3, 2012, 5:26:00 AM

@Miss Nadya alhamdulillah..

Feb 3, 2012, 6:38:00 AM

@aanie wah..samalah kita..tahniah juga..

Feb 3, 2012, 6:55:00 AM

@Lin Azlina samalah kita..takde be skang ni..huhu..

Feb 3, 2012, 6:55:00 AM

@Mama Murai pernah juga merasa lamaaa tak dpt be..huhu..

Feb 3, 2012, 6:56:00 AM

@kakyong tu la, harap2nya nuff murah hatilah tahun ni utk kita semua..

Feb 3, 2012, 6:56:00 AM

@aimaniman terima kasih..ok gak tu, leh cash out dah tu..

Feb 3, 2012, 6:57:00 AM

@hatiputera yeke..baru join ek..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...