Jan 30, 2012

Home » , , » Kami dah balik & Update Double GA

Kami dah balik & Update Double GA

Kenkawan, nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI dan kat SINI.. Thanks!

Assalamualaikum semua.. Cemana ngan hari ni, harapnya semua sihat dan ceria aje.. Agak-agak masih ada yang bercuti ke? Hihi.. Kami dah balik hari 2 hari yang lepas, tapi biasalah, takdan nak buka lappy lelama, masih dalam mood holiday + sakan membasuh baju dan mengemas apa yang patut.. Lagipon rasa sengal-sengal badan masih belum hilang lagi..hahaha..

Ingat lagi tak entri WW12 | Pengalaman Lama & Baru, saya gitau yang main ski agak susah kan, tapi sebenarnya, takdelah sesusah main ice skating kot..hihih.. Takpe, yang tu nanti akan saya cerite di lain entri, leh cerita details sikit..hihi..

Oh ya, mengenai Double GA, saya dah listkan senarai nama peserta yang join, tapi belum habis senarai lagi.. Kang nanti saya sambung lagi.. Kalau uols nak tengok, leh klik Senarai Nama Peserta Double GA. Kalau ada silap, maklumkan eh.. Due GA ini adalah pada 29 Feb 2012, memula nak tutup pada 24 Feb sempena ulang tahun blog ini, tapi takperlah saya lanjutkan aje sampai habis bulan Feb, bukan senang nak jumpa tarikh 29 Feb ni, hanya jumpa 4 tahun sekali..hihi..

Bagi yang join FB & Komen, akan ada cabutan khas untuk kategori ini. So kalau uols nak menang berganda-ganda, meh join cepat-cepat coz kategori ni duenya sebelum 15 Feb.. Kalau nak join, klik sini laju-laju..


p/s : Banyak yang saya miss cerita kenkawan, saya pon banyak juga cerita yang nak dishare.. Takpe, akan saya jelajah juga blog uols pelan-pelan sambil2 draf entri.. Till then.. Have a nice day..


Nak mitak jasa baik uols klik & like kat SINI.. Thanks!

Meh share kriteria uols dalam memilih telekung, suka corak ke plain, Klik SINI

Nak cari trendy hijab, muslimah attire, babykids wear, Klik SINI

Longchamp New Year Sale,  Click HERE

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!

Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

5 Comments
Comments

5 comments

Jan 30, 2012, 1:16:00 PM

selamat kembali

Jan 30, 2012, 9:59:00 PM

@fieda thanks dear..

Jan 30, 2012, 11:51:00 PM

selamat kembali ke tanah air,,,,

Jan 31, 2012, 10:34:00 AM

selamat kembali dan smoga berjaya kpd smua peserta double G.A

Feb 3, 2012, 8:47:00 AM

welcome back .. heheh bee tak sempat juga nk BW walo tk kemana hukss

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...