Nov 7, 2013

Home » » Genap 1 tahun 27 hari

Genap 1 tahun 27 hari

Assalamualaikum semua.. Apa khabar?

Hihi.. lamaaaaaaa betul saya tak update blog ni kan.. Lama tak lama cam tajuk kat atas tu ler.. hihihi.. Dari blogger tegar (tegarlah sangaaaattt) kepada blogger tenggelam terussss..hihi..

Bila dah lama tak update blog ni, rasa kekok pulak.. Rasa cam 1st time mula untuk berblog.. Nak-nak interface blog ni dah lain.. Mulalah eh, kat mana ek nak tulis post ni, kat ne pulak nak ni.. kat ne pulak nak tu.. Aduhai.. Rasa cam memula bertatih nak jadi blogger..

Apapun, moga-moga pasni saya dapat kekalkanlah semangat untuk berblog, nak-nak lappy dah ada ni (walaupun tak sebest lappy saya yang dulu..) Takde alasan dah untuk tak update blog, bak kata Mr. Hadi..hihuhihu..

So, untuk entri pertama di tahun baru Islam ni (Happy Maal Hijrah 1435 kenkawan..) dan juga entri pertama di tahun 2013 yang dah nak sampai ke penghujung ni (ooommmwww.. punyerlah lama tak berblog), saya tepek ajela gambar buah hati dan pengarang jantung kami..

Hihi.. ada yang beza tak?
Agak-agak dapat cam tak, mana satu Zahra & Dania.. Masa ni lebih kurang umur 1 tahun ++


p/s : Picnik dah takleh guna yer, ganti dgn iPiccy yer, tapi nape takleh save kat comp yer? Ke saya sorang je ada masalah ni..

p/s/s : Saya dah siap update list peserta Double GA.. Ingat lagi tak..huhu..


Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Klik SINI

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Kliklah sini dulu.. Thanks!!


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

3 Comments
Comments

3 comments

Anonymous
Nov 7, 2013, 1:56:00 PM

macam kembar...

Nov 8, 2013, 10:10:00 AM

Alhamdulillah, dah besar Dania ye :)

Lama tak jenguk sini, akak sihat :D

Nov 8, 2013, 8:44:00 PM

tudia...punya lama tak hapdet... dh sama baya dengan anak kedua lamanya.... :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...