Dec 1, 2013

Home » , , » Attention Pemenang Double Giveaway

Attention Pemenang Double Giveaway

Wahh.. dah masuk bulan Disember sudahh.. Cepat betul kan masa berlalu.. Sedar tak sedar dah nak tahun baru, saya dan famili pon dah nak balik Malaysia daaa... Citer tu akan distory kendian, kali ni nak gitau pasal Pemenang Double GA.

Oleh kerana takde yang memilih, maka saya akan aturkan hadiah untuk pemenang.. Berikut adalah senarai hadiah & pemenang.. Untuk pastikan yang andalah pemenang tersebut, leh cekidout link entri uols kat SINI..

1x Muslimah Attire (gitau saiz yer) - lelord
1x 20 pcs Pin Shawls Cute Collection - cherosliza
1x cotton shawl & 1pc inner - natikah
1x cash RM5 - nur anisah
1x cash RM5 - nurmujahidah
1x hadiah misteri dari Just with PB - siti sifir
1x hadiah misteri dari Just with PB - norshida
1x hadiah misteri dari Just with PB - lin azlina
1x souvenir oversea - ain zuhairi
1x souvenir oversea - mutiara house
1x souvenir oversea - cik angah
1x voucher RM15 dari LLEAH AYEISA CO. - cherosliza
1x inner neck - mrs bullat
1x ruang iklan di sidebar blog ceritaindahkami.com selama sebulan - amna
1x ruang iklan di sidebar blog ceritaindahkami.com selama sebulan - che azza
1x ruang iklan di sidebar blog Ma Belle Shoppe selama sebulan - cek pipah
1x ruang iklan di sidebar blog Ma Belle Shoppe selama sebulan - mala nasohah

Yang souvenir oversea tu dari saya yer, so lambat sket saya pos, mungkin dalam bulan 2 sebab masa tu saya baru balik Malaysia, takper eh...

Yang cash tu boleh emelkan no akaun bank, preferably Maybank/ Cimb.. Hadiah yang lain2 akan dipos oleh penaja hadiah, saya akan forwardkan alamat uols ke penaja..

Untuk tujuan pengeposan hadiah, sila emelkan alamat dan no. phone uols ke notrebelle [at] gmail.com.


Suka entri ini, meh picit button kat bawah ni:

4 Comments
Comments

4 comments

Dec 1, 2013, 11:32:00 PM

Thanks cikpuanhady inform. nanti details saya email ye..

Dec 2, 2013, 9:57:00 AM

alhamdulillah. tq sis inform

Dec 2, 2013, 2:08:00 PM

dah hantar detail kat fb...

Dec 5, 2013, 11:16:00 AM

salam kenal
tahniah3x... dh lama x join GA...

akak, kwn saya bg link akak yg bawah ni
http://www.ceritaindahkami.com/2011/04/tutorial-membuat-scroll-box-di-blog.html
tapi saya dh cuba cari mcm mana yg akak ckpkan tu dkt edit HTML tp x der la..
sbb rasa blog skrg dh ubah cara lain kan..
boleh tolong x?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...